Foxy prowadzi tutaj blog rowerowy

Dwa kółka

Maraton Wkoło Żuław

• Sprzęt Flash
Sobota, 29 września 2012 | dodano: 29.09.2012

" title="Żuławy Wkoło 90 km" width="600" height="397" />

Żuławy Wkoło 90 km © foxy

Piękna pogoda, fajni ludzie, pełna uroku trasa: Tczew - Kiezmark - Świbno - Mikoszewo - Nowa Kościelnica - Lubieszewo - Nowy Staw - Lisewo Malborskie, a potem teleportacja do Tczewa:) A dzień wcześniej integracja z cyklistami ze Szczecina i okolic:) Jednym słowem się działo;) Ale oczywiście wiatr musiał już pod koniec wiać, bo inaczej by zwariował z bezczynności. Ty, wiatr, idź już na urlop...

Foxy
| 17:29 wtorek, 2 października 2012 | linkuj Żaden problem:) Wiadomo, kobieta niejedno ma imię, a już ruda to szczególnie:)
srk23
| 17:16 wtorek, 2 października 2012 | linkuj Pani Aniu ja bardzo przepraszam za Tą "Marzenkę" pomyliłem panią z Marzenką "Foxy" po prostu zbieżność pseudonimów, ale kto wie w przyszłym roku może spotkamy się wraz ze "Szczecinem na rowerach" z Waszą grupą Tczewską.
rowerzystka
| 22:30 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Było przesympatycznie :))
No, ale na następny raz, to proszę ten wiatr posłać gdzieś konkretnie!!!
;)
siwobrody
| 20:49 niedziela, 30 września 2012 | linkuj No tak , zanim dojechałem to wszyscy już byli w domu.
Pozdrawiam.
jewti
| 17:41 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Było superaśnie ...szkoda że nie spotkaliśmy sie na mecie...
srk23
| 17:25 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Marzenko gratuluję udanego wypadu z tak zacnym gronem z RS i przejechania maratonu w tak wietrznej krainie jaką są Żuławy.
Nefre
| 15:35 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Było super:)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ojego